söndag 20 mars 2011

I'm a TREEHUGGER

Since I've promised to write I guess I have to now :) Good I didn't say how long... ;]

Top jobs (enligt mig) right now:
Environmental Scientist
Earth Scientist
Language Teacher
Green Camp Director

<3

Har pratat mycket utbildning denna helg och vecka. Traffade en bio scientist som beratta om hur det ar att vara forskare och vi prata om Vaxthuseffekten osv. Laser for tillfallet "Global Warming" (Current Controversies). Superbra bok, men gor mig valdigt forvirrad vad galler vad jag ska tro pa och inte. Innehaller diverse artiklar och texter fran olika forksare, och andra ocksa for den delen, bade for och emot mansklig paverkan, och vaxthuseffekten over huvud taget. Interessant, men hjalper inte utveckligen av mitt American Problems projekt.

I gar horde jag Heartland Festival Orchestra, highlights: supergullig 11-aring solist, fiolsolo, och tjejen som nos pa storskarmen - twice - god italiensk mat, skratt, och prat :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar