fredag 10 december 2010

Christmas Time

Forst vaderkommentar (ser ju Karlstadvadret nu...) : Ar det kallare hemma an vanligt? Brukade vi verkligen fa -16 i borjan/mitten av december?
Bilder fran tidigare:



(inte min skollunch)




Till dig Jesper! Detta ar Gabby's samling!

Lunch at Portillos







<3

Veckan har gatt fort. I mandags jobbade jag totalt tre timmar med mina Jewelry saker; innan skolan, lunch, Study Hall och efter. Efter skolan hade jag simlektioner vilket var superkul. Tisdag var det relativt lugnt. Jag gick till French Club och vi hade julfest. Efterat pluggade jag infor morgondagens test. Onsdag pysslade vi pa ECO, jag gick till simskolan och efterat akte jag och tva kompisar for att shoppa julklappar. Jag hittade dock ingenting passande. Bara en massa grejer som jag sjalv skulle vilja ha... I gar var en underbar dag. Efter skolan traffades Amnesty International, sedan var det Science Olympiad och nar jag atit hade jag orkester konsert. Solisten var helt otrolig. Min fiol var galen och jag var tvungen att stamma om den hela tiden for vadret var sa konstigt. Winter Art Show holls ocksa och jag fick hela TRE awards! Blev valdigt glad. En av smyckena kom pa andra plats och tva av dem fick nagon sorts "Uppseendevackande"-pris. Ar trott i dag dock.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar