måndag 11 april 2011

Bilder

natt utanfor Waikiki

fel ordning, fick en skoldpadda i gar :D

nagot forslag pa namn? (detta var INTE pa Hawaii - jag ar SERIOS)

sista forestallningen



nar jag blir stor ska jag plocka skrot fran den har fina baten


utsikt fran Diamond Head - jag tog bilden sjalv!


bilar, rakade ta fel bild, men ar den inte vacker?


:P


vy ut over kratern fran diamond head


varldens basta frukost


riktiga hulablommor


Hittade forovrigt ett stalle som jag kan bestalla mina borttappade presenter fran, pappa och brorsan, far se om jag lyckas bestalla det at er ;) Onska mig lycka till. Annars kommer jag vara ledsen over det anda tills jag aker dit igen ;[


Knepig hosta har jag fatt av min forkyllning. Vadret ar underbart och har sitter jag och forsoker skriva till er nar jag ar hemma om typ tva manader! GALEN. I dag tranade jag distanslopning sjalv, fresh soph var pa tavling och jag var enda loparen. Sprang runt banan tva varv, sedan 20min hem (med ryggsack pa ryggen :) Harligt, har inte gjort det forut. Maste sett knepigt ut dock. Jag ar aningen galen som alltid. Lyckades ocksa ta mig till Postkontoret, sa brev/vykort ar pa vag till nagra utvalda manniskor. Ska forsoka hitta nagra roliga till de andra manniskorna jag har adressen till innan jag aker hem igen. Far ta mig nagonstans sa att jag hittar nagra goa. Jag ska duscha nu och PLUGGA. Jippi! Forhoppningsvis blir det fiol ocksa.


Bandframtradanden onsdag, fredag, tank pa lilla mig nar jag spelar de gigantiska slagverken. Forra gangen jag forsokte flog hatten pa hammaren av nar jag spelade pa nagot jag inte vet vad det heter pa svenska. Chimes nagon? Vad hander mer? Ingen aning. Presentation av Global Warming snart. Earthday nasta vecka... Var pa teaterforestallningar och YFUmote i helgen. At gott.


Ha det underbart! Fa varkanslor, njut, skratta, le, LEV.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar