onsdag 18 maj 2011

Graduation

GraDUATION!

Fixed Holly's hair.



Me talking :)


Nu ar aven Graduation "avklarat." Kanns lite tomt. Det finns inga stora grejer kvar har som jag kommer hinna med som raknas in i "The American Experience". Tror jag iaf. Far val se vart de har sista, mindre an fyra veckorna, bar av. Jag ar sa otroligt peppad pa att aka hem, men ledsen att lamna allt har ocksa. Ska bli sa underbart att traffa alla, men trakigt att lamna andra.

Graduation var storslaget :) Kom dit med cap and gown och peppade i biblioteket tills det var dags att ga in. Jag ledde ena ledet igen. Vi gar igenom tal efter tal tills det ar dags for stipendieutdelningarna. Mitt i detta har alla utbytesstudenter ett tacktal till skolan, vardfamiljer etc. Mitt lat ungefar sa har:

Hi, I'm Fia Bojeryd and I'm from Sweden. I moved here to Glasford from Elmhurst outside Chicago in March.

First I would like to thank Mr. ... and Mr. ... for letting me finish my school year here at Illini Bluffs event though I arrived so late. Thank you all teachers and staff members that have helped me during this time.

I have met many funny and open-hearted students here at IB and I'm going to miss you all so much. I would just like to wish you all good luck with college and your future.

Thank you Mr. ....for loaning me your History Book and announcing for everybody what a nerd I am. And Mr. ... for not freaking out at me even though I almost hit somebody with the top of my mallet, twice.

I wouldl like to thank my wonderful host family for all the energy you have put down and love you have given me. I really appreciate what you have done for me.

Sedan var det meningen att jag skulle tacka en sista gang innan jag sluta, men det blev nagot konstigt "ba, bye" istallet. :D

Senare fick vi vara diplom och avslutade med att spreja goofy spray over varandra. Galet! Sa, for er som inte vet vad det ar, ar det spray som man sprejar... Lol... och ut kommer gooey, vattniga tradar med viverse farger, som fastnar overallt :D

Sedan bar det av till Derah's dar vi firade henne. Blev varldens storsta tarta till middag och aven frukost. Natten spenderades alltsa hos henne med filmer tills morgonen grydde. Till helgen vantar mer Graduation Parties!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar