söndag 29 augusti 2010

Two Weeks

TVA VECKOR har gatt! Har gjort lite snabbmatte i huvudet (alltid roligt ;) och har raknat ut att jag har varit har nastan 5% av tiden! Oh la la! Saknar er, men inser ju att jag snart ar tillbaka, faktiskt :S Bra, och daligt.



Forsta dagen i skolan gick faktiskt otroligt bra! Min ambassador ar grym och jag fick traffa manga av hennes vanner. I torsdags bytte jag franskaklass och laser nu ett steg hogre. Min larare ar otrolig! Alla har amerikanskbrytning :] Inget annat ar andrat forutom att jympan ar flyttad. Nu har jag hamnat i samma klass som nagra nara vanner till familjen, vilket jag fick reda pa i gar :D Pratade med dem i fredags, men visste inte om det. De bada tjejerna verkar supergulliga.



Veckan har allt som allt varit great. Har haft problem med schemat, men det fixade sig. Fredag kvall var jag pa min forsta football game, gorskoj! :] Massa manniskor... Och vi vann!!! York's football team har rykte om sig att vara kast ;] Nasta helg ar det Labour Weekend, dessutom ska jag och nagra nya vanner ut och shoppa for home coming i veckan.










Vi vann faktsikt, trots att York sags vara usel pa football!











Fjarilarna ar overallt





Funnel Cake



Forra veckan nar vi korde Brittany till Eastern Illinois College.
Blir oerhort glad av era kommentarer! Ha det BAST!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar