söndag 15 augusti 2010

USA


Forsta inlagget.. Funderar pa om jag ska skriva pa engelska, men i dag blir det svenska. Jag har det toppen och leker mest hela dagarna :D

Flygresan gick bra, det enda problemet jag hade var flygplansstolen. Jag kom fram ca. 12.25, hamtade alla grejor och gick ut for att mota min familj. Sedan irrade vi runt pa flygplatsen for att hitta bilen. Forsta natten somnade jag som en stock, men vaknade runt fyra och lag i sangen tills nio. I gar ats vafflor till frukost och sedan spelade jag pingpong med Ethan hela formiddagen. Runt ett tog vi en tur runt Elmhurst och sedan akte vi till tva olika reservat. Efterat, vid tre eller fyra, at vi middag ute och blev proppmatta. De hade buffe med taco, kyckling, biffar, friterat, etc, etc.

I natt sov jag riktigt bra och vi ska shoppa i dag, onska mig lycka till ;D
Har fatt reda pa att jag ska spendera ca. 300 dollar pa skolbocker. Wow

Saknar er mycket och hoppas att ni har det riktigt, riktigt bra!!
Bamsekramar!



Delar rum med Brittany ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar