måndag 22 november 2010

100 days

I dag ar himlen svart och det askar och blixtrar. Det ar kvavt. Kanns lite konstigt nar det var frost i gar... Helgen har haft bade toppar och svackor. Storre delen har varit otroligt kul och jag har varit med om manga roliga handelser. Forra veckan hade jag fiol audition och spelade for orkesterledarna. Det gick nagot mellan okej och daligt, men det var kul. Jag spelade alltsa varken bra eller hyperdaligt. Nar jag spelade kandes det ganska bra, men nu efter upptacker jag fler och fler saker som jag inte uppfattat innan... Klantigt :)



Spenderade fredag kvall med Hira och Manon. Vi fixade biljetter till hostuppsattningen, akte till Dominics for att kopa PopTarts att smaska pa och jag hann pa sekunden att ga pa toa innan... Vi missade nastan inslappet. Arabian Night's, som uppsattningen var kallad, var otroligt rolig. Mycket prutt- och kiss- (ingen b***-) humor dock. Lordag firade vi Brittneys fodelsedag. Hon fyllde 20 i veckan. At Fattiga Riddare till frukost, akte till en liten julmarknad och at pa Famous Dave's. Fick en superpackad korg med ribs, bbq chicken, french fries, mashed potatoes, cornbread och corncob. Mycket rester som tur var. Det som ar bast med Famous Dave's ar att jag har sa svart att ata allt kott att jag inte hinner ata allt innan de andra trottnat. Darmed hinner jag for en gangs skull ocksa kanna mig lite matt. Jag sag "The Birdcage" pa kvallen, roligaste filmen pa lange :D Skrattade gott.



Sa i sondags firade vi "100 dagar". Jag och Manon kom hit samtidigt, fredagen den 13:e, sa vi firade med ett par kompisar. Vi gjorde crepe och at mumsiga muffins. Det var harligt. Forsokte skriva konsertuppsats pa kvallen, men det gick inge vidare.

I dag ska jag ha mina forsta simskolelektioner, torsdag ar det Thanksgiving, Chicago onsdag/sondag och marknad pa lordag :D Jag ar glad, men trott. Tror huvudvarken som jag har beror pa vadret.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar