måndag 20 september 2010

Hike

Har spenderat helgen utomhus for att campa :D Har haft det skoj och traffat manga roliga manniskor. Lordag fm regnade det, men det gjorde inget, vi hann fa upp talten och pratade innan regnet lattade. Sedan bar det av pa utflykt och vi hamnade uppe pa en kulle dar vi blaste sapbubblor. Otrolig upplevelse! Hela himlen var full av dem! Vi kunde se Chicago dar ifran :o At mina forsta riktigt amerikanska s'mores, candy worms och massor av annat fyllt med socker. Har bestamt mig for att ata nyttigt den har veckan, de ater verkligen grisigt onyttigt har. Efter middag satt vi och sjong runt lagerelden, redovisade sketcher och berattade historier, supermysigt! Avslutade kvallen med en liten gatur och en historia om en kvinna som blev uppaten av en bjorn nar hon campade i Yellowstone.

Den har veckan ar det Homecoming! Alla ar peppade och forvantansfulla. Nar jag gick till skolan horde jag trummor och trodde att blasorkestern tranade infor fredagen, men nej, nej, battre an sa! Utanfor skolan stog slagverkarna och spelade for oss och skolan ar redan dekorerad inifran och ut. Onsdag ar det hallway decoration, mer far ni veta nasta vecka!

Har fatt problem med kommentarerna har pa bloggen D: Inte roligt, ska forsoka fixa det for jag vill ju lasa dem! Saknar er allesammans och hoppas att ni har det riktigt harligt fastan jag inte ar dar :]

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar