torsdag 30 september 2010

Week seven

Denna vecka har varit en ledsam vecka. En valdigt nara van till nagra av mina narmsta vanner har har gatt bort. Killen hetter Mike och hade haft leukemi i drygt ett ar nar jag kom hit. Han hade blivit friskforklarad, men forra fredags fick vi reda pa att han blivit sjuk igen. Mandags eftermiddag gick han bort. Sa denna veckan har de inte varit i skolan sarskillt mycket. Det hallts vaka och begravning under veckan.


Onsdag hade vi Collage Concert och spelade tillsammans med alla andra orkestarar och korer i skolan. Var harligt och nervost. Vi hade tva filmdukar med close ups pa oss nar vi spelade (var tydligen med, men har inte sett det an:) och de spelade in allt! Supercoolt! Vi har konsert nasta vecka ocksa. Lar mig mycket, mycket fiol.

Den har helgen har jag tagit seniorkort for "yearbooken" och forberett for Halloween. Har svart farg overallt eftersom att vi malat vikingstenar och katter, ar dock inte klara annu. Haller ocksa pa med nagon pahittad svenska gravsten som vi har improviserat :] Har sa manga ideer for vad jag ska gora nar jag kommer hem ;D I gar var jag hos Hira och hade filmkvall. Filmen var kass sa vi kolla inte mycket, men pratade desto mer. Hade det gott :)

Saknar er!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar