måndag 11 oktober 2010

Sweden

Ni kan inte fatta hur glad jag blir av kommentarer pa bloggen!! TUSEN tack! Snalla, skriv! Saknar er och hoppas att ni alla mar och har det toppen!

Den har veckan har jag haft min forsta Sverigeredovisning. Innan var jag ganska nervos, men tog det lugnt och nar jag val hade borjat var det superskoj.

Jag borjade med att be dem skriva ned det forsta det kom att tanka pa nar det horde "Sweden".
Har kommer de konstigaste/mest hapnadsvackande/roligaste-att-dela-med-sig-av kommentarerna:
- Swiss cheese
- Beer
- FREAKY girls

Pratade lite om vad de redan visste, men de visste inget sa det var valdigt kort :D
Sedan fick de en riktigt kladdig kladdkaka och jag visade dem youtube-clipet "Sweden - Greatest Country In The World" for dem. Sedan gick jag igenom min presentation av Sverige och Karlstad. De hade tusen fragor om hur vi lever och hur det ar att vara utbytesstudent. Det var verkligen superkul :D

Jag har spenderat helgen pa WorkWeekend och jobbat i het sol och stekande varme fran en enorm brasa, vi eldade namligen upp ett gammalt hopptorn. Pa lagret hade de en stor klattervaggsattraktion och en enorm klattergrej (liknade en stor lekplats), som jag sjalvklart alskade. Hade ett "skyddsbalte" pa mig ifall jag skulle ramla :O

Ha det toppen! Kommentera!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar