söndag 31 oktober 2010

Happy Halloween!!

"Antligen" Halloween! Tiden gar sa fruktansvart fort! Men det ar ju bra pa satt och vis. Betyder att jag har roligt och jag snart kan krama om er alla som jag saknar.


Jag har glomt bort storre delen av vad som hande i skolan under veckan. Denna veckan har jag borjat komma tillbaka till "mitt vanliga jag". Borjar pa satt och vis minnas vad jag vill gora och vad jag brukar gora. Har fatt tillbaka motivation att gora saker som jag ville gora hemma. Har borjat leta efter kabbareideer (Ellen ;), tartbakning, sportar, diskuterar miljofragor etc. Sa att jag kan utveckla mina favoritamnen :) Kanns harligt!


Superkort film kommer har:






Det har ar min vardfamiljs favorithus. Andra brukar tydligen ha mer dekorationer, men mangas blev forstorda vid en oversvamning innan jag kom. Ska forsoka fixa en till sa att ni far se vart hus, plus massor av bilder ;)


Svar till anonym "hallaare":
1-2-3 Hor du mig?

Jo, jag "hor" dig ;]

Fantastisk helg. Pratade med Varldens Basta Familj fredag, sag pa skrackfilmer, fixade pumpor, var pa ECO-utflykt och lyssnade pa hemska, superroliga historier, foljde brorsan pa trick or treat, pratade med ANNA, fick otroligt harligt brev fran Ellen m.m.

Vad tycker ni nasta tema ska vara? Skolan? Fritid? Fragor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar