onsdag 20 oktober 2010

Hawaii!

HejHoppGalopp!
Har precis skrivit och last massa roliga mail :D Alskar det! Blir sa glad. Forlat for att jag vantat till i dag med att skriva detta, men har haft fullt upp och arligt talat tror jag att jag omedvetet har vantat med att gora det for att jag tycker att det ar sa kul! Sparar ju alltid det basta till sist... Men nu har jag i alla fall satt mig ned for att skriva. Vet dock inte riktigt vad jag ska fylla denna ruta med... :/

Forra veckan spenderade jag mycket tid och energi pa att fixa Hawaii resan till varen. Efter mycket om och men ar jag i alla fall upskriven!!! Tack vare Pappa :) Du ar BAST! Min moda var vard jobbet, var hyperglad nar jag fick reda pa att jag kunde aka.

Fredag var jag ute och at med Belgiska utbytesstudenten Manon och en kompis, Claire. At thaimat, underbart gott! Lordag hade vi arets forsta YFU orientation och alla ChicagoLand studenter traffades for att prata om hur vi trivs, anpassning, fraga fragor osv. At hur mycket som helst, vilket jag fick betala tillbaka for i form av illamaende sondag kvall. At bla. tva bagels, en donut, tva cupcakes, macaroni and cheese, lasagna, sallad, tva sandwiches, tva stora cookies, bag med sma cookies m.m. mer eller mindre av allt. Uh. Hur kunde jag? :D Storre delen av sondag spenderades i en kanot eller i vattnet for att knuffa ut oss igen efter att ha fastnat. Hade skoj :)

Sondag blir nog "utveckling av engelskan tema" pa bloggen ;D Vad sags som det?

Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar